lördag 13 november 2010

Välkommen!!!

Nu har Trollmamma hittat en hobby, och det är precis vad denna blogg kommer att handla om.

Jag har fastnat för att göra smycken. Än så länge är de väldigt enkla, men fina ändå enligt mig själv. Förhoppningsvis så kommer de att bli lite mer "avancerade", eller vad jag ska säga, med tiden...

Har här nedanför lagt bilder på det jag har gjort, och satt pris på det jag kan tänkas sälja. Är det något du är intresserad av att köpa så skriv i en kommentar din mailadress så kontaktar jag dig. Inga kommentarer med mailadress kommer att publiceras efter inlägget, jag måste godkänna kommentarerna innan de blir synliga. Kommer med tiden att fixa till bloggen så att det ska finnas möjlighet att maila mig...men det blir en annan dag.

Kommer att lägga ut nya bilder på mina kreationer så fort jag har gjort något.

Har här i kväll slängt i väg lite beställningar på material till 3 olika nätbutiker :p

Hoppas ni kommer att gilla mina kreationer och falla för något av det jag gjort!

Trollmamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar