fredag 19 november 2010

Mitt fredagsnöje

De här sakerna har jag lyckats knåpa ihop under kvällen. Är nöjd med de och tycker att de blev jätte fina allihop ;)

 Änglar gjorda på beställning. En i lila toner och en i turkos och guld.

En julängel, 40:-

Julängel som halsband, 40:-

Medium stora änglar, en i blå toner och en i rosa toner, 40:-/st

Ett armband av memorywire med röda och gråsilvriga pärlor, passar bra till jul, 40:-
Ett armband med lavendellila och guldfärgade pärlor med silverdetaljer, 35:-

Armband, silverfärgad kedja (mor och barn) med berlocker (stjärnor, rosa pärlor och en Hello Kitty) 55:-



3 par örhängen i olika färger. 
Turkos och svart, med silverdetaljer, 40:-
Lila, med silverdetaljer, 40:-
Rosa, med silverdetaljer, ska jag behålla själv ;)

Örhängen med rosa pärlor och silver/strass detaljer och ett hängande hjärta, 45:-

Intresserad att köpa nått? Skriv en kommentar med din mailadress så hör jag av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar