söndag 21 november 2010

Helgens verk

Här kommer det...allt jag hunnit med att göra i helgen.

I går var vi till Umeå en sväng, och då passade jag på att handla på en affär där som jag hittat på nätet som heter Pearlized. Det blev en del handlat där, så jag kunde inte låta bli att sätta mig och pyssla då vi kom hem ;)

Ett halsband  med en stor rosa pärla längst ner, mindre pärlor i vit, rosa och guld. I den ena guldpärlan hänger det även ett hjärta. Det här har jag tänkt behålla själv, men om någon är intresserad så kan jag göra på beställning och då finns möjlighet att välja färg. Priset är då 90:-/halsband

Det här är en del av en beställning som jag fått.

Ett silverarmband, med en stjärnberlock och pärlor i vitt och grönt, 50:-

Ängel i silver och guld med stor pärla,  40:-

Lila ängel med stor pärla, 40:-

Turkos ängel med stor pärla, 40:-

Rosa ängel med stor pärla, 40:-

Sist men inte minst så har jag gjort detta fina armband av memorywire och pärlor i vitt, svart och turkos till min underbara vän Evelina!
Även denna går det att göra beställning på och möjlighet finns att välja färger. Priset är 70:- för ca 3 varv.

Det blir som en drog det här. Har jag väl satt mig ner och pyssla så har jag svårt att sluta. Vill bara göra mer och mer och mer ;)

Funderar på att boka ett bord för att sälja mina verk på skyltsöndagen här i Skelleftehamn den 5/12. Vad tror ni, skulle det vara lönt att testa?

1 kommentar:

  1. vad fina smycken du gör kolla gärna in mina som jag gjort under säljes och säg vad du tycker mvh rebecka

    SvaraRadera