söndag 27 februari 2011

"Djurskyddssmycket" och snart morsdag

Satt i går och gjorde halsbanden som jag säljer till förmån till Djurskyddet i Skellefteå. Så just nu har jag 2 katt- och 2 hundhalsband liggandes om någon är intresserad att köpa. Funderar även på att boka bord och stå på loppisen på Folkparken nästa söndag. Då kan man komma och få titta och känna på de smycken jag gjort och kanske lämna en beställning ;)

När jag satt och pysslade i går så fixade jag även 2 armband och ett par örhängen till en vän som fått ärva bärnstenspärlor av en nära och älskad person. Det känns bra att kunna hjälpa henne med detta...då jag vet hur mycket de här betyder för henne.

Tänkte på att det snart är morsdag...tiden bara rusar i väg så snart är det maj månad... Kanske dags att passa på att göra en beställning med ett namnsmycke till mamsen ;) Ska göra ett själv till min mamma med barnbarnens namn...och kanske även ett till svärmor, om jag får plats med alla 6 barnbarnens namn ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar